2017. február 28., kedd

Életkép: just... why?

Még egy szelet a mindennapi életemből, mert 1. ne haragudjatok, de nincs mostanában kedvem úgy igazából nekiállni blogolni (talán majd egyszer, de elég stabilan haladok a teljes életundor felé, szóval az sajnos nem a közeljövőben lesz), 2. ehhez túl sok kommentárt nem lehet fűzni, de meg akartam itt osztani, mert atyaúristen.
Szóval ma letettem egy digitális kompetencia próbavizsgát, mert még hátravan belőle egy vizsgamodulom, és találtam egy nagyon fasza oldalt, ahol ingyenes gyakorlatok vannak. És amikor megkaptam a pontszámot a legvégén, bő öt percen át nyerítve röhögtem rajta, mert ilyen egyszerűen nincs:
(Elnézést a minőségért, telefonnal csináltam, de szerintem így is bőven látszik a lényeg.)

Én már csak így...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése